جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

صمدی: به فدراسیون نامه زدیم تا قانون را تغییر دهند

  • کد خبر: ۱۹۸۱۶۵
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
صمدی: به فدراسیون نامه زدیم تا قانون را تغییر دهند
سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد گفت: قوانین نقل و انتقالات بسیار پرایراد است و در نامه ای از فدراسیون خواستیم تا این قوانین را اصلاح کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقه والیبال تیم های نیان الکترونیک مشهد و شهرداری گنبد درحالی به سود تیم مشهدی به پایان رسید که حامد صمدی سرمربی این تیم از مصدومیت پرتعداد شاگردانش گله کرد و گفت: ما در بازی امروز ۵ بازیکن مان را به دلایل مختلف نداشتیم. پوریا یلی دو روز پیش در تمرینات دچار مصدومیت شد و منتظریم تا پزشکان درخصوص دوری او از میادین اعلام نظر قطعی کنند. بازیکن ذخیره یلی هم پیش از این مصدوم شده بود و عملا ما امروز بدون پشت‌خط‌زن بازی کردیم.

وی در ادامه افزود: الان تیم رقیب ما هم مشکلات مشابه ما دارد و از مصدومیت بازیکنانش خیلی ضربه خورده است. متاسفانه قوانین نقل و انتقالات زمستانی ما هم مشکل دارد. من چند روز پیش نامه ای به فدراسیون زدم و ایرادات مربوط به نقل و انتقالات را گوشزد کردم. الان ما تا پایان فصل نه می‌توانیم بازیکن بگیریم و نه می توانیم بازیکنی از لیست خارج کنیم. البته برای خرید بازیکن چند مولفه عجیب گذاشته اند که عملا کاربردی ندارد.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد در پایان به وضعیت تیم خودش هم اشاره کرد و گفت: ببینید چند بازی خیلی سخت داشتیم که انصافا عملکرد بدی در آن ها نداشتیم و فقط مسابقه مقابل گیتی را مفت باختیم. از اینجای کار به بعد نسبتا تقویم سبک تری داریم و بازی های بهتری را بدون شک ارائه خواهیم داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->